13 sept 09, Söndag

   2009-09-13  16:00:15    Redigerat



















Idag har inte så mycket hänt.. utom att jag
suttit vid laptopen och chattat, grejat med bloggen
och sett på tv, ätit lite gröt (åt inte upp)

Har suttit och kollat på reprisen av Idol
då min kusin var med! n__n ♥ Go, go Angelica Glimsell!

Igår blev det ganska kämpigt.. försökte så mycket
jag kunde med bloggen, och kom fram till ett ganska "gulligt" resultat ♥
Och så chattade jag med den bästa bloggdesignern Victoria på msn :)
Hon är såå bäst på design! Den bästa ;)
Förlåt att jag frågade så mkt igår ♥
Men tack för all din hjälp!

Känner dig inte det minsta bra, MEN..
som jag uppfattat! Så verkar du vara en ur gullig tjej
som älskar att prata mycket med nya människor och hjälpa. ♥
Jag älskar sånna mänisskor...dem är helt otroliga!

Kommentarer


*Inget spam
*Ingen bloggreklam! Vill jag tipsa dig så frågar jag!
*Alla olämpliga kommentarer tas bort direkt!
*Var en snäll Cutie nu~


Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (bara jag som ser)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildlänkar






Affiliator.com

RSS 2.0