1 DECEMBER, SHOW I SKOLAN

   2009-12-04  04:36:34    Allmänt


Idag var inga lektioner, bara övning, övning och mer övning!
Vi övade ända till lunch på "dramat", och jag övade på låten jag skulle sjunga "Håll mitt hjärta".
När klockan närmade sig vid lite över 2 så blev alla sminkade och gjorde sig klara och beredda.
Idah sminkade mig lite med något vitt puder i ansiktet
och Åsa (våran fröken) satte glitter på mina kinder och tre st stjärnor o.o
Hon ville verkligen att jag skulle vara en stjärna ikväll. n_n

Många lärare hade gjort det jätte häftigt i matsalen!
massvis med stolar och stora Spotlights som styrdes av en brittisk snubbe.
och våran stora planket vi hade gjort där det stod "Här är ditt liv" hade vi hängt upp ovanför öppningsfönstret.
Det började halv 3, och dem som var först ut (eller in?) var: Agda (Linnea), Benny (Viktor L), ? (Daniel)
Richard (Aaron), Solen (Viktor E), Jill (Stephanie), Justin (jag), Frida (Mimmie), Jenny (Madde)

sen som avslutning sjöng jag "Håll mitt hjärta"
och oj vad alla applåderade!! Jag blev alldeles rörd...♥

Kommentarer
Postat av: Mia

Aw, vad handlade hela grejen om? Jag försår inte riktigt ^^'

2009-12-04 @ 13:29:18
URL: http://busbananenmia.blogg.se/


*Inget spam
*Ingen bloggreklam! Vill jag tipsa dig så frågar jag!
*Alla olämpliga kommentarer tas bort direkt!
*Var en snäll Cutie nu~


Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (bara jag som ser)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildlänkar






Affiliator.com

RSS 2.0