TIPS!

   2010-01-23  14:08:30    Redigerat


Nu ska jag tipsa er om några super bra
och jätte häftiga gratis Online program där ni kan redigera!




PixIr väldigt bra och enkelt. Ni kan skapa snygga
bilder eller redigera era bilder direkt i Pixlr.




FotoFlexer är en av världens mest avancerade
bildredigeringsprogram online, (enligt dem själva).
Ni kan göra det mest tänkbara med era
bilder med effekter, former, lager och mycket mera.




Picnik är väldigt enkelt att redigera sina bilder i.
picnik har alla de grundläggande funktionerna plus lite mer
avancerade funktioner för er som gillar att arbeta med lager och specialeffekter.




Aviary Phoenix erbjuder allt ifrån grundläggande
redigering till mer avancerade funktioner, effekter mer mera.




Splashup är ett kraftfullt verktyg för att redigera bilder eller administrera bilder.
Ett webbalternativ för er som inte har något bildredigeringsprogram installerat på er dator.

Kommentarer


*Inget spam
*Ingen bloggreklam! Vill jag tipsa dig så frågar jag!
*Alla olämpliga kommentarer tas bort direkt!
*Var en snäll Cutie nu~


Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (bara jag som ser)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildlänkar






Affiliator.com

RSS 2.0