Vet inte om nån ens läser men..

   2010-01-24  00:31:47    Foton


. . . Jag känner att jag inte vill ha kvar min design längre.

Jag känner för att göra en ny. Men vet inte om jag orkar.
Jag Ogillar jätte mycket när någon gör något jobb åt mig, jag vet inte varför. Det bara är så.
Många har frågat mig, om dem fick göra en bloggdesign/design till mig, men jag har alltid tackat nej.
Jag vill göra med fria händer, precis så jag 'ungefär' vill ha det. Det är därför...

Men nu är jag desperat, nu vill jag göra om min design.. men jag är inte så duktig som alla verkar tro!
Endel, tror ju att jag är någon expert eller något, det är jag verkligen inte.. och nu när jag blivit så lat som nu
så orkar jag knappt inte ens hjälpa någon annan, eller hjälpa mig själv..

Jag hoppas jag kommer på snart hur jag vill ha min design..
Men det är ändå dags nu för en ny. Många som har webbläsaren Safari (och annat liknande)
har sagt till mig att min blogg ser konstigt ut från deras webbläsare.
Men det kanske inte är så konstigt.. har ju flyttat upp hela bloggen längst upp och tagit bort Headern helt.

Så nu ska jag göra om min blogg från grunden, HELT. (kmr säkert använda mig utav samma grejer men..)
kommer ha en header och göra så bloggen hamnar på sin rätta plats.



Kommentarer
Postat av: Jessica C

o jag har fortfarande inte fått min nya blogg design :( xD<3

2010-01-24 @ 13:47:36
URL: http://duvetjessica.blogg.se/


*Inget spam
*Ingen bloggreklam! Vill jag tipsa dig så frågar jag!
*Alla olämpliga kommentarer tas bort direkt!
*Var en snäll Cutie nu~


Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (bara jag som ser)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildlänkar






Affiliator.com

RSS 2.0