Två orsaker till mer barnslighet!

   2010-01-24  15:34:42    Riizen
Det är väldigt få som vet, men jag är otroligt barnslig och ser jätte mycket tecknat!
sånt som dem i min ålder nog slutat att titta på vid det här lagret.



TOTALLY SPIES
Sam, Alex och Clover!

Gillat den här serien sen jag var liten, och aldrig tröttnat på den heller.
Deras häftiga spion uniformer, utrustningar, och tonårsliv tycker jag mycket om.
Min favorit har och kommer alltid att vara Sam!
Hon är vacker, smart, rolig och har häftig hårfärg.

Den svenska dubbningen av Totally Spies
tycker jag är toppen. Dem svenska rösterna till spionerna passar dem!





POWERPUFF PINGLORNA

/POWERPUFF GIRLS
Buttran, Bubblan, Blomman

/Buttercup, Bubbles, Blossom

Tre små söta hjältinnor med superkrafter!
Kan det bli gulligare? ♥ Powerpuff pinglorna
har jag varit galen i som mindre. Jag har samlat:
Tre små figurer av dem, ett halsband av Buttran..
Tre mellanstora godsjedjur med dem..
En DVD-film "Powerpuff girls The movie"

Tyvärr har åren haft sin gång, jag är inte galen i dem längre
men tittar gärna på dem om jag zappar förbi Cartoon Network

Dem svenska rösterna till Powerpuff, är helt okej.
Sötaste rösten är ju Bubblan ♥ ibland har hon så pipig röst
att man knappt kan höra vad det är hon säger, hihi.

Min favorit är Blomman (Blossom) ♥
Varför vet jag inte riktigt, men hon är hjärnan och så söt!


Så nu vet ni det
och jag märkte nyss en grej jag aldrig märkt förut?

Sam → Rödtopp → Blomman → Rödtopp
Clover → Blondin → Bubblan → Blondin
Alex → Svart → Buttran → Svart

Och båda, är alla Tre stycken medlemmar?
Vad coolt! ♥



Finns det någon tecknad serie ni har tycke för

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag har oxå alltid gillat totally spies x) <3 dom e bra (y)

2010-01-25 @ 18:54:38


*Inget spam
*Ingen bloggreklam! Vill jag tipsa dig så frågar jag!
*Alla olämpliga kommentarer tas bort direkt!
*Var en snäll Cutie nu~


Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (bara jag som ser)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildlänkar






Affiliator.com

RSS 2.0