Tidsfördriv..

   2010-01-25  03:38:57    Listor och svar
1. Hur mycket pengar har du på din mobil? - Actually, jag har två mobiler..
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? - Nee...inte på 3-4 veckor.. (uträknat från 9 jan)
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? - Datorn.
4. Hur lång är du? - 1.73 cm
5. Vilken är den senaste filmen du har sett? - "Det kallas för kärlek" -den var dålig.
6. Hur löd ditt senaste sms? - Hej hunny<3
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? - Sms
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? - inget utav det
9. När såg du senast din mamma? -  för två timmarsen.

10. Icke godkänt i något ämne? - Alla, säkert
11. Mvg i något? - Vi använder inte Mvg i vår skola.
12. När vaknade du idag? - 10.00
13. Vilken är din favoritplats? - Där Timmy är..
14. Vilken plats föredrar du minst? - Norrköping
15. Vart befinner du dig om tio år? - Antingen här eller i Norrland.
16. Hur stor är din säng? - Vet inte, kolla själv?
17. Vad sover du i? - Somnar ofta med kläderna på
18. Hur många kuddar har du i sängen? - 2-3 st
19. Vart bor/har du bott? - Alltid bott här där jag bor, aldrig flyttat.
20. Tycker du om kinamat? - Oh ja ♥ Fav: Riiiis, friterad kyckling
21. Tycker du om kaffe? - Blä, nej! usch..
22. Vad dricker du helst till frukost? - Mjölk
23. Kan du spela poker? - Nupe, men har testat en gång
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? - Många, men alla är i-net kompisar.
25. Vill du ha barn? - Nej inte.. än.
26. Kan du några andra språk än svenska? - Engelska, Japanska, Kinesiska, Spanska, Franska, Tyska m.m
27. Har du någonsin åkt ambulans? - Jag vet inte, tror inte det :P
28. Föredrar du havet eller en bassäng? - Bassäng. Jag är rädd för havets mörker...
29. Vad spenderar du helst pengar på? - Godis, Manga och tjej tidningar
30. Äger du dyrbara smycken? - Det tror jag inte
31. Kan du rulla med tungan? - Nupe
32. Vem är den roligaste människan du känner? - Timmy xD ..när man väl är med honom.
33. Vad har du för ringsignal? - Love love shine (jp-låt)
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? - Ja, det tror jag
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? - Omslaget på julmusten
36. Kan du byta olja på bilen? - För det första, jag har ingen bil. Jag förstår inte med byta olja?
37. Vilken var den senaste boken du läste? - "Min bror är ett spöke" -Den är spännande. (läser den bara in school)
38. Dansar du i bilen? - Jag..vad, sa du?
39. När var du i kyrkan senast? - Då gud kom till himlen.
40. Hur många hål i öronen har du? - Två
41. Har du någon piercing? - Nupe
42. Har du någon tatuering? - Neps, skulle vara kul med en, men gör nog ont.
43. Har du provat droger? - Tsk, aldrig. Jag dricker, röker inte ens :o
44. Röka eller snusa? - INGET AV DE!
45. Känner du någon som bor i ett annat land? - Japp
47. Gillar du din mobil? - Den jag tar kort med iaf, men vill ha system kamera..
48. Vad är ditt mobilnummer? - " Abonenten du söker kan inte nås för tillfället, var god försök igen.."
49. Vad ska du göra ikväll? - Ikäll har redan gått förbi. Så..det blir nog sova snart.
50. Har du några syskon? - Nupe!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA! Du kan fan inte prata japanska, bara några få ord men snälla fan inte mer! Så överdriven, säkert inte kinesiska, tyska eller franska heller! Så fail du är hahahaahaah!

2010-01-25 @ 18:47:18


*Inget spam
*Ingen bloggreklam! Vill jag tipsa dig så frågar jag!
*Alla olämpliga kommentarer tas bort direkt!
*Var en snäll Cutie nu~


Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (bara jag som ser)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildlänkar






Affiliator.com

RSS 2.0