2 DECEMBER, VACCINERING

   2009-12-04  05:30:29    Redigerat


Åkte till skolan kvart över 8, pappa körde mig.

Jag mötte Sandra utanför skolan, hihi ♥
Jag gick upp till skolsysters rum och fick "Embla" plåster med salva. (bedövning)
och utanför skolsysters rum var Madde och väntade. x3
Jag och madde gick och satte oss, och gissa vem som oxå var där?
Victor Grönesjö (Grönis). Typ StalkerN. Men men, snäll grabb iaf. fick oss en liten pratstund. :)
Jag och Madde åkte med skolsyster i hennes bil till Sven Eriksson Gymnasiet.

När vi kom in så mötte jag en jag inte sett/träffat på minst 5 år
Britt-marie, och Madde träffade någon "Jane" hon inte heller sett på år.
Det gjorde inte ont att ta sprutan, men jag kände den lite.

Senare vid kvällen fick jag väldigt ont i armen..
och på natten fick jag hög feber... fick sova ut min feber.


Kommentarer
Postat av: Mia

Söt du är! :)



Jag blev oxå sjuk av vaccinet -.-

2009-12-04 @ 13:30:50
URL: http://busbananenmia.blogg.se/


*Inget spam
*Ingen bloggreklam! Vill jag tipsa dig så frågar jag!
*Alla olämpliga kommentarer tas bort direkt!
*Var en snäll Cutie nu~


Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (bara jag som ser)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildlänkar






Affiliator.com

RSS 2.0