3 DECEMBER, SJUK...

   2009-12-04  06:37:27    Foton


Vaknade upp med tung huvudvärk och lite feber kvar..

Gick dock till skolan ändå, trots att jag hade svin ont i huvudet.
Mamma avbeställde skolskjutsen för att jag inte mådde bra.
Men jag fick dåligt samvete och kände mig tvingad på sätt o vis..
så jag åkte med till skolan ändå, Mamma körde mig.

När jag kom in till skolan så gick jag ner till Gympasalen..
och där satt halva eleverna och lyssnade på när någon "Håkan/Hokey" i BHC (Borås)
satt och gjorde föreläsning om mobbing och Hokey? Jag förstod ingenting.

Vi hade musik resten av dagen, och jag ansträngde mig inte denna gången.
jag satt och tog det lungt.. :3  hade ju så ont i huvudet. Men dagen gick väl bra ändå.

Kommentarer


*Inget spam
*Ingen bloggreklam! Vill jag tipsa dig så frågar jag!
*Alla olämpliga kommentarer tas bort direkt!
*Var en snäll Cutie nu~


Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (bara jag som ser)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildlänkar






Affiliator.com

RSS 2.0