5 DECEMBER, KALASET

   2009-12-06  09:25:10    Foton
Här är jag innan kalaset.. från nyduschad till torkad och klar att åka!


Här är tröjan jag pratade om, som mamma hade köpt som jag inte hade provat än
men den passade mig perfekt! ♥:





När vi kom dit (hem till Jessica) så skulle vi äta, och vi fick äta Ris, bearnesesås och nån biff.
men jag åt väldigt sakta så jag hann aldrig smaka på biffen
och jag brukar ta kort på maten jag äter, men nu gjorde jag inte det, förlåt ♥ men gott var det.

Sen efter maten ville Teddy (Jessica) ut och åka lite moppe, Purin (Johanna) gjorde henne sällskap.
vi gick ut i den iskalla kylan och stod o såg på... det gick inte så bra i början, men sen "gasade" det på!




Och här är presenten jag köpte till Teddy!



Som visade sig vara.............



Just precis! HELLO KITTY VÄCKARKLOCKA
ni kanske såg att jag oxå hade köpt en Hello kitty klocka?
men den var inte lika liten o söt som denna.



Min ser ut såhär:




och min är ganska större och klumpigare.
men det är för att jag har en halkig duk av sten på mitt nattduksbord.




Efter moppeturen så såg vi lite film som Purin slängde fram på datorn.
Nån kärleks komedi och en gnutta drama.



Kommentarer
Postat av: Jessica

haha gud va kul det va o åka moppe xD

o tack för presenter förresten<3

2009-12-06 @ 11:41:27
URL: http://duvetjessica.blogg.se/
Postat av: emil & vendela

sv; TackTack :D

Vad händer för dig idag då? :)

2009-12-06 @ 12:14:23
URL: http://emewen.blogg.se/
Postat av: ANGELICA -www.improvme.blogg.se

Thankss.. :)

Vad andvänder du för fotoprogramm?

2009-12-07 @ 15:53:54
URL: http://improvme.blogg.se/


*Inget spam
*Ingen bloggreklam! Vill jag tipsa dig så frågar jag!
*Alla olämpliga kommentarer tas bort direkt!
*Var en snäll Cutie nu~


Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (bara jag som ser)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildlänkar






Affiliator.com

RSS 2.0