Resa bort!

   2009-12-15  13:23:01    Stuffs
förlåt för min stora vecko-paus!
men har haft fullt upp som vanligt.

Ni som läser och följer min blogg, tack så mkt
ni är allra sötast! ^^

Nu ska ni få veta att det är bara 2 DAGAR kvar tills jag far! ♥
På Fredag så åker jag till kära Norrland och får spendera mitt vinter-liv där, hihi ♥
Jag får äntligen träffa älsklingen! och vi ska fira Julafton och nyår tillsammans ♥
Vi kommer ha så roligt tsm! ^^

Här får ni en liten inblick av vad som hänt/kmr hända:

• Igår packade jag! (fick låna pappas stora Ellos väska ^^)
Antingen idag eller imorn ska jag få vara med Yasmine! Då ska vi ut o äta lite! ♥ ^^ (kmr sakna dig...)
På Torsdag blir det sista dagen i skolan för min del.. (hoppas Mims inte är sjuk ♥)
Ska man göra ngt speciellt? Några julkort, hinner jag det?
hmm.. Skulle vilja, men vet int om jag hinner. :(

• På Fredag mitt på morgonen vid 04 eller 05.00 så skjutsar papa mig till Flygplatsen (Landvetter)
och ska försöka hjälpa mig där så gott han kan... ♥
det kommer bli sorgligt att se när man lämnar Borås.
Men 3 veckor skulle jag nog klara mig ♥ förhoppningsvis. ^^
Planet lyfter 06.10 (tio i sju).
Hmm.. vad ska jag göra under tiden på planet? sova? x3 nee.. skulle inte våga att sova..
tänk om jag skulle sova bort tiden och missa att stiga av vid Sthlm Arlanda?
nee.. jag tror nog dem säger till lr ngt. ♥ Men ändå nervös..
Okej nu fortsätter jag, ... Vid 08.00 är jag framme vid Sthlm Arlandas flygplats.
Timmys pappa ska hämta mig där.. och jag ska få följa med honom hem och vänta
tills klockan närmar sig 19.00..
när han skjutsat mig tillbaka till flygplatsen så lyfter vi 19.00!
(Då kmr jag säkert tänka: "YAY! Here I come.. Norrland! ;)
Jag kommer vara uppe bland molnen i ca 2 timmar. Sen vid 21.25 (nästan halv tio)
så kommer jag vara .... frammeeee i Norrland! ♥ Kmr stiga av i Arvidsjaurs flygplats!
Där kommer jag möta min älskliiing!! ♥ Då ska jag kyssa dig passionerat <3 (tihi ^^)
Jag och timmy blir skjutsade av hans mamma med bilen, till Timmys lägenhet i Skellefteå.
Det tar ca 2 timmar där med, så vi är framme ngnstans vid 00.00 tiden. X3
(Det kommer som sagt att bli en lååång dag! ^^' ..men längtar!)

Någon dag före eller efter jul, så kanske jag och timmy åker till Kim och möter våran kära vän Micke ♥ (ett måste!) kanske blir att sova över oxå.. vet inte än! ^^'
Jag måste träffa Clara (Sakura-sama) ♥
Träffa Zarah! :3 (hoppas)
Kanske åka till Norge med timmy och träffa hans moster Sandra och hennes dotter Alva! :3
Ha härliga myskvällar med timmy! ^^ och massa gosande ;)

Det kommer hända mkt.. så Den 18 December kan jag inte blogga mera. ♥
får inte/kan inte ta med mig den bärbara datorn.. den skulle ta för mkt plats i väskan.
och jag kmr säkert att ta en massa bilder och sen lägga in dem här då jag kommit hem igen!
Vi får se om jag orkar blogga mer idag och imorgon.. ^^

Om inte, så ses vi om 3 veckor igen!

Kommentarer
Postat av: Mia

Vad kul! Hoppas du får en härlig resa och en underbar jul!! :D <33

2009-12-15 @ 14:27:45
URL: http://busbananenmia.blogg.se/
Postat av: Öööh?

Märks att du gillar foki

Du skriver som henne & har helt plötsligt rosetter överallt...............

2009-12-25 @ 23:17:00
Postat av: jeppe

Äntligen hittade jag din blogg! :D

det är jag full från bc hatar det namnet -.-

Ha ett gott nytt år

2009-12-27 @ 18:26:31
Postat av: M O I R A

skulle du kunna hjälpa mig med en grej på min bloggdesign? o.o<3

2010-01-16 @ 10:23:39
URL: http://morrismorris.blogg.se/
Postat av: M O I R A

Gud, nästan allt @.@ jag vill ha sån här 'Sök' grej som du har uppe på din blogg ( vid din header till vänster ) och göra mitt wrapper där jag skriver inläggen ska bli störe, utan att påverka menyn. Försöker och försöker men allt blir bara fel -_-<3

2010-01-16 @ 12:40:05
URL: http://morrismorris.blogg.se/


*Inget spam
*Ingen bloggreklam! Vill jag tipsa dig så frågar jag!
*Alla olämpliga kommentarer tas bort direkt!
*Var en snäll Cutie nu~


Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (bara jag som ser)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildlänkar






Affiliator.com

RSS 2.0