ÅÅH

   2009-11-30  03:28:28    Foton


När jag vaknade (23.30), så fanns denna vackra uppenbarelse i fönstret ♥
ååh nu får jag en härlig jul känsla i hela kroppen! Snart är det jul,
och barnen dansar i en ring runt en julegran.

Den 18 December far jag till min pojkvän i
Norrland (Arvidsjaur) och ska vara där i 3 hela veckor.

Vi kommer ha så kul ihop ♥ Det finns så mycket
att se och möta där uppe. Jag skulle vilja se norrskenet där uppe!
Hoppas jag och timmy kommer se norrsken..
dem är så vackra och mystiska. Bara sett sånna på TV.

Jag vill träffa Micke, Zarah, Clara, Pao (kanske)
Sandra (Timmys moster), Eri (Timmys mormor)
Det ska bli så spännande! Kan inte bärga mig ♥

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag tycker just "Arvidsjaur" låter så himla fint. Bara namnet.. A r v i d s j a u r. Arvidsjaur. Hihi ja så tkr jag ;P

2009-11-30 @ 21:45:54
URL: http://busbananenmia.blogg.se/


*Inget spam
*Ingen bloggreklam! Vill jag tipsa dig så frågar jag!
*Alla olämpliga kommentarer tas bort direkt!
*Var en snäll Cutie nu~


Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (bara jag som ser)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildlänkar






Affiliator.com

RSS 2.0