Godmorgon..

   2009-11-15  16:07:29    Allmänt
När jag vaknade så satt pappa jämte mig i soffan
och sa "Jag ska boka nu"
då vaknade ja direkt x3  så jag och pappa har suttit här
i typ 2 timmar och diskuterat en massa. Och en del saker har krånglat sig..
som t.ex priset på att åka från Sthlm TILL Arvidsjaur och Arvidsjaur TILL Sthlm
det priset var så högt att jag inte själv skulle ha råd med något där uppe.
priset var typ 1.400 nånting! SVIN DYRT!

Först ska jag ju till Landvetter och ta flyget där till Sthlm
och det blir 400 nånting. Sen när jag ska hem (datum)
då blir det Sthlm TILL Landvetter, då blir det totalt (tur & retur) 900 kr.

1.400 (nånting) och 900 kr (nånting) det blir typ 2.000!!!
det klarar jag inte av....

Så.. nånstans vid 18.00 tiden ska pappa ringa
flygbolaget Next jet och fråga om det inte finns något "paket pris" ist.
för annars måste jag ju betala 2.000 kr!!
och jag mår illa.....

Det är dyrt att ha ett förhållande med någon på distans. :(

Kommentarer


*Inget spam
*Ingen bloggreklam! Vill jag tipsa dig så frågar jag!
*Alla olämpliga kommentarer tas bort direkt!
*Var en snäll Cutie nu~


Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (bara jag som ser)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildlänkar






Affiliator.com

RSS 2.0