GODMORGON

   2009-11-29  08:21:33    Allmänt
Hejsan alla mina söta läsare

Nu har jag vart uppe väldigt länge
och inte helt riktigt sovit än. Jag har varit
jätte täppt i näsan och hostat väldigt mkt.
(Har inte svininfluensan! >.<)

Men nu kan jag inte sova..
kanske kommer somna om en stund eller lite senare.
Jag känner just nu för att bara pyssla och göra mer med min blogg. :3

SER NI NÅGON SKILLNAD PÅ DEN?
Har hållt på och grejat hela natten.

Och nyss var jag inne och läste Foki-chans blogg

Kommentarer
Postat av: cecilia

Hej, fin blogg

kan du kolla in min

och kanske skicka en liten kommentar?

KRAM

2009-11-29 @ 08:26:12
URL: http://sweetcessi.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jätte sööt blogg, åå jag älskar oxå fokis blogg :)

2009-11-29 @ 10:04:05
URL: http://improvme.blogg.se/


*Inget spam
*Ingen bloggreklam! Vill jag tipsa dig så frågar jag!
*Alla olämpliga kommentarer tas bort direkt!
*Var en snäll Cutie nu~


Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (bara jag som ser)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildlänkar






Affiliator.com

RSS 2.0