Godmorgon!

   2009-11-10  08:28:10    Allmänt
Godmorgon alla pigga där ute!
Jag brukar inte vara uppe såhär "tidigt", mina föräldrar
brukar alltid väcka mig precis innan bussen kommit.
Men nu är det så att mina föräldrar började sina jobb väldigt tidigt..
så jag gick upp för att duscha håret. så nu sitter jag här och pratar med älskling i telefon, hihi ♥
ska snart äta lite flingor och göra mig i ordning ;)


såg filmen igår som jag skrev om.
och den var sådär, men ändå väldigt bra. :)
men den rekommenderas .. till dem yngre som är ganska så skraja
för skräck filmer :P

men måste sluta nu ska strax gå n__n




Kommentarer
Postat av: e m m a - life . . . .

älskar den där filmen haha riktigt bra :)

2009-11-13 @ 16:05:20
URL: http://lifeupsiidedown.blogg.se/


*Inget spam
*Ingen bloggreklam! Vill jag tipsa dig så frågar jag!
*Alla olämpliga kommentarer tas bort direkt!
*Var en snäll Cutie nu~


Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (bara jag som ser)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildlänkar






Affiliator.com

RSS 2.0