I LOVE YOU

   2009-11-30  03:06:17    Redigerat
" hejjagälskardigvillduvaramedmigförevigt? "

/Timmy




TIMMY ANDERSSON.....
Klart jag vill ♥ det är min allra största önskan, att få vara med dig, min älskade. ♥
Du är det allra finaste jag någonsin sett. Du behöver inte le med läpparna, dina ögon ler åt dig. ♥
Du kommer aldrig ana hur något oändligt jag älskar dig, Timmy. ♥
Du är min ledstjärnas ljus, min stjäl, mina tankar, min största kärlek, mitt hjärta ♥

Gud nåde den som stjäl min Timmy ifrån mig... han är för alltid bara min ♥
Snart 2 år tillsammans, och har långdistans. Det är inte lätt för oss, men vi klarar det tillsammans. ♥

Kommentarer
Postat av: Devilover <3

guud jag älskar den där bilden ^^ hihihi<3 men finns en person jag älskar mer och det e förståååss Riii

2009-11-30 @ 03:22:52


*Inget spam
*Ingen bloggreklam! Vill jag tipsa dig så frågar jag!
*Alla olämpliga kommentarer tas bort direkt!
*Var en snäll Cutie nu~


Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (bara jag som ser)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildlänkar






Affiliator.com

RSS 2.0