JAG ÖNSKAR MIG EN KAMERA

   2009-11-29  03:12:12    Allmänt
Men jag vet att vi absolut inte har råd.
för nu när jag ska till Norrland blev bara det ens
massvis med penga-bränning. 3.000 kr blev resan..

Men jag har klagomål angående kompakta digital kameror.
Men ska inte ha dem som bara har batterier, man ska ha laddare till.
Batterierna i en digital kamera slukas upp ungefär på direkten.

Min pappa har en jätte bra kompakt digital kamera, med laddare!
en sån vill jag med ha. :) Men inte råd..

Jag har sökt lite på Google på digital kameror
försökte hitta ett bra pris på någon.. som inte kostade flera tusen kronor.


En sån här skulle jag VERKLIGEN vilja ha:




Fin färg, 12 megapixel, LCD-skärm...
Usch, jag vill ha en kamera så jätte mkt.
men har inte råd just nu.

Men om man någon gång skulle köpa en sån
så skulle jag direkt fråga om det finns laddare till. Annars köper jag den inte.

Kommentarer


*Inget spam
*Ingen bloggreklam! Vill jag tipsa dig så frågar jag!
*Alla olämpliga kommentarer tas bort direkt!
*Var en snäll Cutie nu~


Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (bara jag som ser)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildlänkar






Affiliator.com

RSS 2.0