Jag slarvar...

   2009-11-14  07:06:30    Allmänt
I hela mitt liv sen barndommen så har jag aldrig lagt mig i tid.
Jag är född nattkatt, ingen morgongris (pigg).

Jag är alltid trött, och kan inte vända på dygnet. Det går inte..
Men, hela denna veckan.. har jag haft svårt att le och vara glad.
så igår, förvånansvärt.. la jag mig exakt kl 21.00. Varför...vill jag helst inte ta upp.
men jag somnade direkt efter.

Förlåt för det deppiga inlägget.. ♥


Ska sova nu, kl är 07:05 på morgonen
så godnatt & Godmorgon. ♥


LUV & HUGS

Kommentarer
Postat av: Jenny

Mår inte Eri-sama bra? =(<333333 Kan jag hjälpa dig? ;__;<33

2009-11-14 @ 11:52:28
URL: http://jennygiang.blogg.se/
Postat av: Mia

Sv: Ja jag veet! Så hemskt! :@ :(

2009-11-14 @ 14:26:05
URL: http://busbananenmia.blogg.se/


*Inget spam
*Ingen bloggreklam! Vill jag tipsa dig så frågar jag!
*Alla olämpliga kommentarer tas bort direkt!
*Var en snäll Cutie nu~


Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (bara jag som ser)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildlänkar






Affiliator.com

RSS 2.0