Känner inte att jag riktigt får till designen..

   2009-11-27  06:35:25    Allmänt


Ångrar mig!
Precis som jag skrev överst, så känner jag mig obekväm med den nya designen...(som inte ens är klar)
jag tror jag byter tbx till min gamla, och försöker lösa problemet med den istället.

jag har tappat glöden för Webdesign helt enkelt. :(
Det som gäller nu är pojkvännen, skola, resan snart upp till Norrland, vännerna (i skolan).

Jag hinner inte designa längre.. men jag hjälper gärna till med mina vänner och kusiners bloggar.
självklart! ♥

Nu ska jag lägga in min gamla design och försöka göra om den ist ♥

Kommentarer


*Inget spam
*Ingen bloggreklam! Vill jag tipsa dig så frågar jag!
*Alla olämpliga kommentarer tas bort direkt!
*Var en snäll Cutie nu~


Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (bara jag som ser)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildlänkar






Affiliator.com

RSS 2.0