Skuggornas hus..

   2009-11-22  05:52:29    Allmänt


Betyg:


SKUGGORNAS HUS
Denna "kusliga" svenska film regisserat av Mikael Håfström..
såg jag inatt på. Jag älskar skräck, men svenska filmer är så dåliga.
Men den hade sina stunder bland, lite såhär små läskigt eftersom det skulle föreställa
Sverige/Gotland. Dock rekommenderar jag inte denna filmen.. bara om man gillar skräck
och är riktigt uttråkad, som jag var inatt. Vem vet, du kanske blir rädd?

[SPOIL] dock hade filmen ett typiskt sånt där dåligt slut..

Kommentarer


*Inget spam
*Ingen bloggreklam! Vill jag tipsa dig så frågar jag!
*Alla olämpliga kommentarer tas bort direkt!
*Var en snäll Cutie nu~


Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (bara jag som ser)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildlänkar






Affiliator.com

RSS 2.0