"Världens bästa äventyr" ?

   2009-11-14  05:54:33    Redigerat
Igår såg jag den hyrda filmen "The Princess Bride"
som är en typisk tjej fantasy film. 100% overklighet. Däremot så gillar jag overklighet.
Inte överdrivet overklighet, men..en massa fantasy får mig att drömma mig bort
och komma ifrån bekymmer. ♥

- Men nej, den var inte "världens bästa äventyr"
Jag har sett bättre.

Hursom helst, filmen var sådär, den hade för mesta dels bara en massa
ironi och komedi bakom sig. And alot of love. ♥
Men den hade ganska.. dålig handling. Så jag rekommenderar den inte
som någon superbra film. Nej, men om någon har tråkigt.. så se den. Den kan lätta på humöret. :)

Men väldigt fin stämning mellan Buttercup och Westley. ♥


Bild redigerad av mig~




Betyg:

Kommentarer


*Inget spam
*Ingen bloggreklam! Vill jag tipsa dig så frågar jag!
*Alla olämpliga kommentarer tas bort direkt!
*Var en snäll Cutie nu~


Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (bara jag som ser)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildlänkar






Affiliator.com

RSS 2.0