Funderar på..

   2009-10-11  20:51:38    Allmänt
Att göra en ny design till min blogg.
Nu kan jag ju själv mer om design.

Den ska fortfarande vara Rosa!
Men jag ska försöka att hålla designen i samma nivå..
så jag inte behöver göra om allt >.<
Annars så måste jag ändå göra om allt ifall jag skulle
råka göra något fel eller ta bort något som gör bloggen fel..hm. >_<

Jaja n_n Får börja nu, det är ju skola imorgon..yay..(not)
och föräldrarna vill ju att jag ska gå lägga mig tidigt? Ska dem aldrig
förstå att jag är en nattkatt!  jag kan inte lägga mig tidigt.

Kommentarer


*Inget spam
*Ingen bloggreklam! Vill jag tipsa dig så frågar jag!
*Alla olämpliga kommentarer tas bort direkt!
*Var en snäll Cutie nu~


Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (bara jag som ser)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildlänkar






Affiliator.com

RSS 2.0