Måndag, 12 okt

   2009-10-13  01:27:40    Allmänt
Inte vart någon rolig dag idag ALLS

1.) Åt ingen frukost imorse ELLER drack något

2.) Mått illa ända tills lunchen

3.) Skolskjutsen var en halvtimme sen

4.) Blev åksjuk och spydde NÄSTAN (Får utstå åksjukan varje dag)

5.) När jag kom hem svimmade jag nästan av illamåeendet

6.) Mådde så hemskt illa att jag var tvungen att ställa in sånglektionen

7.) -- Vill inte nämna nr 7.

8.) Fortfarande illamåeende :S och det har gått 7 timmar sen jag blev det!


Kommentarer


*Inget spam
*Ingen bloggreklam! Vill jag tipsa dig så frågar jag!
*Alla olämpliga kommentarer tas bort direkt!
*Var en snäll Cutie nu~


Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (bara jag som ser)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildlänkar






Affiliator.com

RSS 2.0