Mys & nudlar!

   2009-10-05  23:38:45    Allmänt
Gjorde nyss iordning lite goda nudlar *luvs* ♥
Ska äta upp mina nudlar och sen se lite tv (vilket jag gör nu..)
och SEN sova! Det är Drama imorgon :3 Men nu har vi inte Bengt som Drama lärare..
Nu är det våran vanliga Drama lärare Ragnhild, hm.. hoppas det ändå blir kul!
Alla andra dagar är mycket mycket myckeeet BÄTTRE än Måndagar!
Okej kanske inte fredagar då, men men hellre det än Måndagar :3

Måndagar - Bild, bild, bild.... USCH!
Tisdagar - Drama!
Onsdagar - Sång & musik
Torsdagar
- Musik, musik, musik.... FAVORIT DAG
Fredag - Boende & fritid, njaaaaa.....nej.

Men nu ska jag äta mina nudlar och se NCIS!
Vi ses imorgon, antagligen efter skoltid!
Huggies and kisses på er sötnosar!


LUV & HUGS

Kommentarer
Postat av: mysecreti

Mmm nudlar so gott :P

2009-10-07 @ 18:50:26
URL: http://mysecreti.blogg.se/


*Inget spam
*Ingen bloggreklam! Vill jag tipsa dig så frågar jag!
*Alla olämpliga kommentarer tas bort direkt!
*Var en snäll Cutie nu~


Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (bara jag som ser)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildlänkar






Affiliator.com

RSS 2.0