Onsdag, 14 oktober

   2009-10-15  01:09:04    Allmänt
Idag var jag slö på morgonen men kom iväg ändå
Tack pappa, hehe!

Idag var inte Madde i skolan, men Mims var det! yay :D
det hände inte så mkt idag, men det var iaf bättre dag idag än igår, måste jag säga.
Vi pratade om Lagar & Rättigheter i NRS i skolan idag.
Ganska intressant.. lärde mig endel nya ord jag kan ha nytta av.
"Allemansrättheten" osv..

Vi ska på tingsrätt imorgon! (Domstol)
och vi kommer få se ett riktigt fall, med någon som gjort häleri. (stulit något)
kommer bli intressant! Undrar om jag får ta med mig ett kollegeblock och anteckna?



Och förresten.. den här "Roxanna" som kommenterat elaka saker på min blogg
den bloggadress som "hon" angett, det är INTE hennes blogg!
Hon har angett en helt oskyldig stackares bloggadress!
Väldigt dumt och onödigt gjort...
Låt mig OCH denna "thep******blog" VARA!
Vi har inte gjort dig något "Roxanna"
Jag vet var du bor nu.. och jag kan anmäla dig för FÖRFALSKNING.
Så låt oss vara och ...Skaffa ett EGET liv där du inte stör andra.
Det är så.. hemskt barnsligt.

Så SLUTA ange thep******blog på ditt namn!
Hon heter inte så! Låt henne vara, OK? Det är DU som bara är för löjlig.

Så, fortsätter du anmäler jag dig, ALLVARLIGT jag skojar Inte! Jag kan jätte lätt få reda på vem du är.
Och nu tänker jag inte skriva mer svarttext. Men detta gjorde mig rasande.


Oiii! Jag längtar till imorgon jätte mkt!
Domstolen, det kmr bli intressant! Och sen resten av dagen... Muuuusiiiik
Hoppas jag får sjunga något iaf?
Och jag och Mims håller ju på med projektet "Sol, vind och vatten"
Jag måste lära Mims hur man gör på Movie maker. Därav Bengt.
Eller så gör Zacke det, haha x3

Men nu ska jag se SPIN CITY med Charlie Sheen (snygg för sin ålder! )
Precis innan så gick 2 and a half men! Min favorit komediserie!
Med.. Charlie Sheen där med! ;) Han är snygg snygg! Se själva!

Men ändå? Snygg för sin ålder! Yeah :D


Och ja, ni har säkert sett honom!
för han har varit med i några Scary movie filmer :3

Jag är så självisk just nu, så jag lägger in några till bilder på honom..


VISST ÄR HAN SNYGG?
Men dock visade det sig att han är en sorts player på riktigt ändå. :<

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja,han är skit snygg x3 <333

2009-10-15 @ 21:01:36
URL: http://jennygiang.blogg.se/


*Inget spam
*Ingen bloggreklam! Vill jag tipsa dig så frågar jag!
*Alla olämpliga kommentarer tas bort direkt!
*Var en snäll Cutie nu~


Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (bara jag som ser)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildlänkar






Affiliator.com

RSS 2.0