2 dagar utan internet!

   2009-09-28  21:05:35    Allmänt
Jag ogillar såå mycket när internet är knasigt och man
vill så gärna blogga och skriva!
Så var det för mig i förr går och igår..

Och ni fick aldrig veta vad jag gjorde igår (Söndag)
men det kanske inte är så viktigt, för det hände faktiskt inget!
Jag skulle varit med Yaz (Yasmine) igår, men hon mådde inte alls bra så det blev inget.
Och lägret hade velat att jag skulle följt med till Göteborg och åkt till Slottskogsvallen(?)
men det blev inget där heller!! För dem glömde bort att ringa mig och fråga
för att dem hade utgått ifrån att jag skulle vara med min kompis. Åh...så typiskt!

Såå..jag satt hela dagen och smsade med min sötnos (Timmy) ♥
Såg tv, läste manga, latade mig.. och satt vid laptopen!

15:30, såg jag på långfilmen "Aladdin och RÖVARNAS konung"

Måste vart väldigt kungliga RÖVAR det. HAHAAH XD ♥ Förlåt :P

När det närmade sig mer inpå kvällen.. så slutade internet fungera!
Jag försökte reparera det i flera timmar.. men gick ändå inte.
Och klockan var nånstans vid 11 tiden, så jag lät det vara och såg på tv istället!

vi åt vid 9 tiden en jätte god måltid pappa hade gjort iordning!
Det var Makaroner blandat med köttfärs och lite smått och gott pappa hade lagt i
Det kanske låter som den vanliga "Makaroner och köttfärs" men det var det inte.
Pappa hade blandat i med en gnutta grädde, ingefära.. och sånt där, det smakade YUMMY


sen sent på natten på kanal TV3, så gick en ur häftig film!!
Jag ropade på pappa att han MÅSTE se den med mig, hihi han ångrade sig inte ;3
Om ni undrar vad den hette så hette den "Torque - På högsta växel"
Jätte häftig action film, med en massa motorcyklar och racer bilar!
Och en del av lite gangsters också.. men ändå!
KAKKOII DESUUU~

..Och ja, jag gillar både gulliga, söta, SOCKERSÖTA saker

Men samtidigt gillar jag Coola, häftiga, UR GRYMMA saker! Precis som killar gör..
Jag är ju en typ av Pojk-flicka, och tycker om både gulligt och coolt!

Här är sammanfattningen av filmen vi såg:

Amerikansk actionfilm från 2004. I rollerna: Martin Henderson, Ice Cube, Monet Mazur, Christina Milian och Jaime Pressly. Regi: Joseph Kahn. Motorcyklisten Cary Ford sätts dit för mordet på brodern till den fruktade motorcykelgängledaren Trey. Ford är på rymmen samtidigt som han försöker rentvå sitt namn.


Efter filmen så smsade jag en stund med Timmy sötisen
och sen somnade jag! :3


LUV & HUGS

Kommentarer


*Inget spam
*Ingen bloggreklam! Vill jag tipsa dig så frågar jag!
*Alla olämpliga kommentarer tas bort direkt!
*Var en snäll Cutie nu~


Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (bara jag som ser)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildlänkar






Affiliator.com

RSS 2.0