Blodig morgon!

   2009-09-24  15:07:50    Allmänt
Inte så jätte långt efter jag vaknat så satte jag mig upp och började chatta lite med Tilda-Chan.
Hann skriva en liten stund med henne ♥ tills.. jag kände att det började rinna.. jag höll för näsan
med båda händerna, men det rann igenom och rann över ändå.. så jag rusade så fort jag kunde
till handfatet och lutade mig över det och lät det rinna.. det slutade aldrig rinna.
Men det var som tur i alla fall inte lika länge som i förr går >_< !

Men... det blev inte så kul för min mamma.. hon fick torka
upp mitt blod medans jag stod upp och försökte få blodet sluta rinna.
Utan att jag visste om det så hade mitt blod hamnat lite överallt här och där..
På bordet, laptopen, soffan... golvet.
Jag tog bilder som bevis.. men inte när det väl blödde
men efter det hade blödit färdigt.

Men nu har det slutat. ♥


Kommentarer


*Inget spam
*Ingen bloggreklam! Vill jag tipsa dig så frågar jag!
*Alla olämpliga kommentarer tas bort direkt!
*Var en snäll Cutie nu~


Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (bara jag som ser)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildlänkar






Affiliator.com

RSS 2.0