Blogg hjälp?

   2009-09-29  02:56:21    Allmänt



I N N A N  D U  K L I C K A R  P Å  B I L D E N..
LÄS IGENOM NEDAN!



Sammanfattning:
Om du behöver hjälp med din bloggdesign så vill jag först av
allt att du berättar så noga du kan om hur du vill ha det!

Och som jag sagt förut, så gör jag inga bilder eller svåra grejer, jag fixar bara din blogg så det ser snyggt ut!

Du kan skriva ifall du vill ha till exempel, bort strecken under länkarna, ändrad typsnitt, ha annan färg på länkarna.. osv!

Försök skriva EXAKT så du vill ha det.
Om det är något jag inte förstår, så bli inte arg.. jag försöker så gott jag kan ♥

Om det är så att du VILL ha en avancerad (iaf ett försök till det)
så är det fortfarande gratis, MEN det kan minst ta 3 dagar eller mer tills jag blir färdig! Men då är det ännu mer jobb och tid för mig.
Det finns vissa saker jag inte kan göra, men det mesta kan jag!


Okej, INNAN du skriver ditt meddelande så måste du läsa noga nu..

Först så skriver du DIN förklaring till hur din blogg ska vara.
EFTER det så fyller du i dem uppgifterna som du vill att jag ska ändra/ta bort/lägga till på din blogg!


Ett exempel
-->

*Jag vill ha bakgrundsfärg vid mouse-over och färgen ska vara röd
*Jag vill ta bort strecken under länkarna
*Jag vill ha blå färg på rubriken och den ska ha 25px (storlek)


Hoppas du läste igenom det!
Gör du inte rätt så gör det väl inget..
men slarva inte bara för då kan jag inte hjälpa dig!

Och glöm inte skriva din epost och lösen längst ner!!


Kram ♥

Kommentarer


*Inget spam
*Ingen bloggreklam! Vill jag tipsa dig så frågar jag!
*Alla olämpliga kommentarer tas bort direkt!
*Var en snäll Cutie nu~


Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (bara jag som ser)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildlänkar






Affiliator.com

RSS 2.0