Envishet i sång! 10 sept 09 - Torsdag

   2009-09-13  03:08:02    Redigerat



Ont i halsen, men åkte till skolan ändå

Gick en promenad utomhus med Madde och Mims

...kanske inte var så bra för min hals.


Och vid musiken spelade jag trummor

och fick variera med att stå upp och sjunga...

jag ville inte missa chansen :( så jag tog chansen.

Sjöng i micken en Blues låt som våran klass hittade på tsm :D


......Nu sjunger jag INTE mer för idag

Jag kan knappt svälja....och så har jag feber :(

Jag kommer nog inte till skolan imorn :'(



Vi var ett grymt band :D

Bengt, jag, Madde, Mimmie, Linnea..och Viktor :)

Kommentarer


*Inget spam
*Ingen bloggreklam! Vill jag tipsa dig så frågar jag!
*Alla olämpliga kommentarer tas bort direkt!
*Var en snäll Cutie nu~


Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (bara jag som ser)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildlänkar






Affiliator.com

RSS 2.0