Fot-ont & trötthet...

   2009-09-26  16:55:04    Allmänt
Kom hem för en stundsen....åååh jag är så trött!!
Men kul hade jag i stan! :D Träffade på Siimån ändå! YAY, och han hade med sig
två gulliga tjejer, en av dem gillade oxå Manga! :D
Vi stod där ett bra tag och invaderade manga hyllorna

Jag köpte oxå Manga! ...vilka jag köpte får ni se sen :3
Efter det så gick jag och pappa till Åhlens husets Café och fikade.
Beställde Pannkakor med grädde & sylt! (Okej..grädde gillar jag inte men sylt ♥)
Dem var D E L I C I O U S ~♥ Och som dryck tog jag en Choklad pucko (även om jag inte mår bra av det)

Efter fikat gick jag o pappa in till Åhlens huset och kollade omkring..
När jag såg Michael Jacksons album på en liten hylla så pep jag
och sa "IIH!! Pappa! Michael Jackson! PAPPA! MICHAEL JACKSON! Måste ha! ; w ; "
...Och gissa vad? ... Vi köpte den!!! 8DD YAAAY ♥ Den ska jag lyssna sönder på sen!

Så nu har jag både Manga & Michael Jackson! YATTA! (^0^)/

Efter Åhlens huset så gick vi tillbaka till P-huset och satte oss i bilen
när vi skulle ut från tredje Plan så var det en fullsmockad bilkö!! =3='
Herregud... vi kom inte ut förens en halvtimme efter! Och vi var BARA på Plan 3! Jisses..

Och nu alldeles nyss, så kom jag och pappa hem... mina fötter värker som ***!
och jag vill lägga mig ned mysigt i soffan och ha en mjuk kudde bakom huvudet
och ta upp en Mangabok och bara läsa..läsa..tills jag somnar.

MEN DET FÅR JAG INTE, Näe då. För pappa och grannen har bestämt
att dem ska ha Kräftskiva här, och ha med sig barnen hit. Jisses vilket ståhej det kmr bli..
Föräldrarna kmr bli fulla som grisar som ramlat ner i en tunna whiskey.
Okej... mamma FÅR INTE dricka något denna ggn, för hon ska köra mig.

Efter kräftskivan så ska jag till Biografen och möta Sandra o dem
sen vid 21.00 börjar själva filmen..
Dem skulle se någon såndär Romantik sörja >.< *inte gilla* jaja.. bara jag får vara med Sandra så.

Sen efter det får det vara nog!!
Då vill jag bara hem och läsa en manga bok eller sova.. eller chatta med Timmy..
om han nu svarar eller är inne..


LUVS & HUGS

Kommentarer


*Inget spam
*Ingen bloggreklam! Vill jag tipsa dig så frågar jag!
*Alla olämpliga kommentarer tas bort direkt!
*Var en snäll Cutie nu~


Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (bara jag som ser)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildlänkar






Affiliator.com

RSS 2.0