FREDAG. 18 September 09

   2009-09-19  02:13:48    Redigerat

Foto: Tilda ♥ Lika vacker som en modell.



Hann inte äta frukost imorse, men stack till skolan ändå
dagen började med matte (yay..) Sen hade vi boende fritid
men.. konstigt nog så såg inte alla så glada ut idag?
Min "polare" John såg otroligt arg och dyster ut (brukar han aldrig göra annars)
och vi fick aldrig veta vad det handlade om.. han hann dra hem innan ens skolan slutat.

Och Stephanie från våran klass dumpade min kompis Viktor
på ett väldigt respektlöst sätt. :/ Stackarn..
Men det löser sig. It always does. ♥

Jag åkte med Lennart (skolskjutsen) till Sven erikssons gymnasiet
och väntade på att Björn skulle åka in och hämta upp mig och några andra.

När jag kommer hem så åkte mamma iväg och köpte pizza.
Och vilket jag alltid beställer som meny är "Tomasso" min favorit ♥
Pappa kom hem och såg dyster ut han med.. :/ (det är verkligen inte glada dagen idag)
försökte muntra upp honom, lyckades lite :3

Och så närmade sig klockan 18.00 och tio över 6
satt jag och kollade på Jerry springer show. En timme efter så hade jag
och pappa somnat båda två i soffan xD vi var trötta för dagen..
Men vad skönt det var att äntligen få sova, så trött som jag var ♥

För en stundsen kollade jag och mamma på Ghostbusters 2
haha så kul den är ♥ och slemmig, geggig x_x

Och dagens härligaste stund idag var när jag skrev med Tilda och Angel-kun! :) ♥
VET NI? :D  NU HAR JAG EN LILLEBROR :D ♥ Angelos! Han är en cool 11 åring! hihi ♥
Önska han var min riktiga lillebror

Varför ska alla snälla, gulliga o trevliga bo så LÅNGT BORT? Händer ju jämt!
Om den inte bor i Sthlm så är det Norrland.

Men men, dagen avslutas med en modell bild på Tilda *peka upp* hon jag nämnde
ett snäpp uppåt i texten! Hon är ju lätt vackrast ♥


Godnatt med er, puss ♥ ~CHUU

Kommentarer
Postat av: Tilfa

Åh wow den blev jättebra!! Du är bara för söt!! (L)(L) <33333

2009-09-20 @ 00:16:26


*Inget spam
*Ingen bloggreklam! Vill jag tipsa dig så frågar jag!
*Alla olämpliga kommentarer tas bort direkt!
*Var en snäll Cutie nu~


Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (bara jag som ser)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildlänkar






Affiliator.com

RSS 2.0