Hemma nu!

   2009-09-30  18:45:35    Riizen



Ja, det är jag på bilden ^0^' men ignorera det! xD
Ville bara ha en bild till texten..

Men som sagt, nu är jag hemma. Okej jag kom inte hem vid Denna tiden
jag kom hem vid halv 6 tiden. Var på habiliteringen och satt och pratade timme efter timme..
och sen skulle vi möta någon annan i habiliterings huset som hette Marie/Maria.
Vi kom fram till att det skulle vara mkt lättare om jag skulle börja använda en "Handdator"
(inte sån med internet) Som har en alarm klocka, kalender, penga räknare, osv!

Och du Love-sama?
Jag såg dina TVÅ inlägg! Och.. DU SPAMMAR INTE DET MINSTA :D ♥
Jaaaa, DU är så sööööt!! ♥♥♥♥
And.. I LUV YOOOOU *spam* :3 ♥

Men ajaj... nu måste jag sticka! Ska till Yaz om bara ett par minuter och hon bor nära stan x_x
Vi ses sötisar!!!


LUV & HUGS

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hihi,jag gillar bilden på dig<3<3 Du är glad!! Hihi,då blir jag också glad <3<3<3

I love you too<3<3<3<3

2009-09-30 @ 20:21:29
URL: http://-


*Inget spam
*Ingen bloggreklam! Vill jag tipsa dig så frågar jag!
*Alla olämpliga kommentarer tas bort direkt!
*Var en snäll Cutie nu~


Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (bara jag som ser)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildlänkar






Affiliator.com

RSS 2.0