Hmm..

   2009-09-19  18:53:59    Allmänt
Vilken långsam dag idag...
Jag är ganska uttråkad just nu..

Undrar om det blir en bra dag imorgon på min födelsedag?
Undra om någon kommer ringa o gratta mig...eller om dem kommer glömma av det?
hm.. och jag saknar farfar :( han bor så långt bort nu..får aldrig träffa honom längre

Hoppas jag iaf får en bra dag imorgon, det skulle jag behöva :( ♥

And yeah! n__n Hoppas mamma och pappa kommer in till mig
och sjunger ha den äran! 8D det gör mig glad ^__^

Kommentarer
Postat av: Mia

Svar: hehe börja aldrig med det, haha :P

2009-09-19 @ 19:39:32
URL: http://busbananenmia.blogg.se/


*Inget spam
*Ingen bloggreklam! Vill jag tipsa dig så frågar jag!
*Alla olämpliga kommentarer tas bort direkt!
*Var en snäll Cutie nu~


Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (bara jag som ser)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildlänkar






Affiliator.com

RSS 2.0