Idag så..

   2009-09-28  22:49:53    Allmänt
Var det Studiedag på skolan, så var hemma och latade mig framför tvn!
Sen vid halv 5 tiden körde pappa mig till Sånglektionen, vi mötte Matilda (sång läraren)
precis utanför den lilla kyrkan, pappa lämnade av mig och körde iväg.
Jag och Matilda gick in i byggnaden och gick uppför minst fyra stycken trappor upp (uff >.<)
Och vi gick in i en STOR sal, som jag tror är en matsal.. men där inne skulle vi vara!

Jag fick ställa mig mitt emot pianot som Matilda satt vid och spelade på.
Stod och sjöng och övade rösten i 20 minuter. Fick en låt i läxa!
En Björn Skifs låt! Vill ni höra den? Okej den går såhär!




Det är en Björn Skifs låt, men det är Carola som sjunger.
Tyckte det lät lite bättre och "snabbare" när hon sjunger den ^^

Men så går den iaf!

EFTER sånglektionen så åkte vi till Stadsbiblioteket för att ta en fika
men det cafét var stängt ;__; såå.. vi köpte en Fanta och en mer på en burkautomat.
Jag var så törstig efter att ha sjungit i 20 minuter :3 ♥

Sen åkte vi till Stan och pappa gick iväg för att hämta sin mobil
medans jag stannade kvar i Bilen och repade på låten om och om igen tills pappa kom tillbaka..
Han kom en halvtimme sent, och jag hade minst hunnit sjunga låten TJUGO gånger!
Nu kan man verkligen säga att jag kan låten utantill..
Fast ibland så glömmer jag bort hur melodin gick, men det ordnar sig!
Det är ett plus till att Youtube finns! :3


När jag kom hem så försökte jag fixa internet på direkten!
OCH DET GICK
Så nu sitter jag här :D

Och nyss så åt jag Nudlar med små köttbitar i! Jätte GOTT ♥
Och till dryck..så drack jag mjölk n__n


Och imorgon blir det skola.. (x_x')
MEN efter skolan så kommer Faffa hit!! (Farfar)
men han stannar nog inte så länge... ;__;

Efter att Farfar varit här så kanske jag åker iväg hem till Yaz ♥



LUV & HUGS

Kommentarer


*Inget spam
*Ingen bloggreklam! Vill jag tipsa dig så frågar jag!
*Alla olämpliga kommentarer tas bort direkt!
*Var en snäll Cutie nu~


Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (bara jag som ser)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildlänkar






Affiliator.com

RSS 2.0