Igår & idag!

   2009-09-30  13:17:04    Redigerat
IGÅR, 29 SEPT
Igår var det jätte roligt! Vi hade Drama hela dagen ut ♥
Denna ggn hade vi inte vår vanliga Drama lärare, Ragnhild.
Utan denna ggn hade vi min favorit lärare! BENGT :D
Det var så kul! Det gick ganska segt i början.. men sen när alla
fick våga vara sig själva så gick det kanon! (^0^)/

Först började det med att vi skulle gå till myrornas och köpa lite kläder.
Alla hajade först till och sa "VA? kläder? Kläder till vadå?"
Sen när alla hade valt något klädesplagg (högst 3 plagg) som var under 200 kr
så la vi allt i en stor hög och kollade igenom.. "Wow! kolla in vilka häftiga kläder xD"
Och så såg jag att Bengt hade skymtat ett par skor som såg väldigt "glassiga" ut. Haha!
Han köpte dem!! xD  Det var silvriga HÖGA skor! Klackarna på skorna var jätte höga!
Såg ut som sånna där (exakta) som ABBA hade!
Hur dem ungefär såg ut får ni se i slutet av texten!

Efter vi hade varit på Myrornas och gått in tillbaka till skolan
så gick vi ner till gympasalen igen och satte oss ner. Bengt hämtade alla kläderna
vi hade köpt och slängde ut alla plaggen på gympagolvet.
"Ta för er det ni vill pröva" sa Bengt. Och alla tog det dem hade hittat i Myrornas (även jag xD)
Jag borde tagit en bild på dem kläderna jag valde men men..
Det var en snygg svart randig rosa tröja, och så till valde jag mörk rosa korta shorts.
Jag bara valde något, hihi..
Men när jag väl skulle testa den så var den ändå lite för liten iaf *fniss*
Och shortsen vågade jag i vilket fall inte testa ändå! Men jag valde iaf ett par skor
att ha på mig för att inte vara tråkig och inte ta på mig något alls! x3
...Dem skorna var liiite för stora ändå (•__•') Men det gjorde inget.
Bengt sa med en ganska engagerad röst "Åh jag vet! Vi kan ju ha en liten Catwalk!"
Och alla bara... "WHAAAT!?" men men det gick ändå ganska bra.
Bengt hade lagt ner tunna madrasser på golvet och lagt dem i en lång rad precis
som en "Catwalk" scen. När det var min tur så försökte jag gå normalt men..
jag misslyckades med det HAHA! Jag stapplade med dem skorna som var en aning stora för mig.
Men jag gick med dem ändå, men snubblade ibland... åh jag bara hörde hur dem andra skrattade! HAHA xD
Men jag gjorde mig ju till med flit så det var helt okej att dem skrattade x3 Det såg ju kul ut!
Men dem skorna JAG hade var inga med klackar, den hade inte ens några höga. Så.. det är inte dem
som jag pratade om tidigare, nej nej! xD "Lane" (en tjej i min skola) hon hade dem på sig!
Hon såg riktigt "GORGEOUS" ut! ;3 och hon hade precis den storleken.
Men hon kunde självklart inte gå med dem där höga klackarna uppe på "scenen" (madrasserna)
så hon tog av sig dem och höll dem i handen och visade upp dem medans hon "poserade på scenen" xD

Andra ggn vi skulle klä ut oss så klädde jag ut mig som en snygg kille ;)
det skulle ni sett! Jag kände mig ur snygg ju..*blink*~ ;3 ♥
Jag hade en små randig skjorta, en svart hatt och så ett nitbälte nedanför midjan, rawr~
och när det var min tur på Catwalken så gjorde jag en "Justin Timberlake" ;D Yeah!
Alla tyckte jag såg ur häftig ut hihi x3 Det ångrade jag inte! Det var kul att klä ut sig ♥
Sen så fick vi röra på oss lite! Bengt gjorde så vi hade jätte kul men ändå motionerade! :D
Man fick "nästan" göra som man ville! Så det var jätte kul :D

Och Ekberg och Aron gjorde sin Robot dance. HAHA! Ekberg var riktigt bra på det..
Sen fick alla testa på Robot dance till låten "Thats no limit"




Som norrlänningarna säger.. "Det var gode kul!" hihi :3
Min kille som lärt mig ♥ Eller..ah, det var jag som klurade ut vad det betydde (^0^)/

EFTER..skolan så åkte jag som vanligt skolskjuts hem.
när jag var hemma så var jag jäääätte trött.. orkade inte en gå. Så jag slängde mig ner
på soffan och somnade direkt!

Och det hade sagts att min farfar skulle komma förbi vid 16.00 tiden.
Men han kom inte.. han kom 2 timmar senare. Kl 18.00 kom han och hans fästmö Biggan.
När jag låg och sov... jag sov ända tills dem skulle åka. Jag var SÅ trött, jag var yr också.. >_>
Men jag kunde inte vakna, det gick bara inte. Så jag vaknade i slutet då Farfar & Biggan skulle fara..
Det var ganska dumt att jag fortsatte sova.. för jag hade inte träffat Farfar på ett helt år.
Jag missade världens chans!! Farfar bor ju inte här längre.. han bor i Jönköping..
Jaja... kommer väl en ny chans, hoppas ♥

Nu ska ni få se dem ärade skorna Bengt valde.
här är dem höga skorna...




IDAG, 30 SEPT


Kl 10:09

Mamma väckte mig för ca 2 timmarsen och då låg jag kvar i soffan och vred på mig
Mamma nästan skrek på mig "RII! UPP NU! Du ska väl till skolan?!"
Och jag sa "Jag vill men.. min hals säger inte detsamma.."
Mamma: Nejnej, inte bli sjuk nu igen.. x_x
Jag: Men jag kan inte hjälpa det?
Mamma: Ska jag ringa skolan och sjukanmäla dig?
Jag: *blir tyst* Ja? men asså.. jag hade inte ont i halsen igår?
Jag kunde springa omkring och flumma omkring som förut.. ;_;
Jag: Mamma, kan inte du kolla min hals?
Mamma: jo det kan jag väl.. *hämta en ficklampa* Öppna munnen.
Jag: *öppnar munnen så stort jag kan* Här gör det ont.. *peka*
Mamma: Hm... ja det ÄR svullet vid ena "påsen" i halsen.
Jag: Ja, det förklarar iaf saken.. :(


Typiskt.. jag som var så frisk :( ♥
Men nu ska jag gå ut till köket och äta frukost.. och dricka Saftsoppa ♥

Vi ses snart sötisar!


LUV & HUGS

Kommentarer


*Inget spam
*Ingen bloggreklam! Vill jag tipsa dig så frågar jag!
*Alla olämpliga kommentarer tas bort direkt!
*Var en snäll Cutie nu~


Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (bara jag som ser)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildlänkar






Affiliator.com

RSS 2.0