Internet anslutningen!

   2009-09-15  20:48:13    Stuffs
Hej igen mina söta läsare ♥

Jag blev utloggad från precis allt.. för internet bara dog!
Och vill ni veta en grej?

Under tiden medans jag startade om
datorn så kom något häpnadsväckande på tvn!

KISSIE!


Jag tror faktiskt på en sak hon sa på tvn..
att hon använder Kissies.se som en rollspelsfigur
för att provocera om saker och göra andra upprörda
det är så hon både blir hatad och "älskad" och får sin uppmärksamhet.
Hon är säkert en snäll person bakom skärmen, men inte på bloggen..


Om ni undrar vilken kanal jag såg henne...
på så var det TV400 och det lilla program klippet hette såklart "Blog awards 2009"
Den varade i bara minst 3-5 minuter.

Kommentarer
Postat av: Leia

Där ser man. Missade det =)

2009-09-15 @ 21:48:35
URL: http://leiabloggar.blogg.se/


*Inget spam
*Ingen bloggreklam! Vill jag tipsa dig så frågar jag!
*Alla olämpliga kommentarer tas bort direkt!
*Var en snäll Cutie nu~


Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (bara jag som ser)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildlänkar






Affiliator.com

RSS 2.0