Msn virus!

   2009-09-17  13:35:16    Allmänt
När jag loggade in fick jag minst 6 stycken sånna här msn virus!
Jag har aldrig klickat på dem, men en gång så fastnade min stationära dator
och när det gick över så var muspekaren MITT på en sån länk på någons msn!
Och min datormus klickade till på den länken..

Ni som inte vet vad som händer, fortsätt läsa denna texten.
När jag hade klickat på den (men inte med flit) så loggades jag ut ur msn
och kunde inte logga in på hela dagen! Så jag var illa tvungen till att göra en ny MSN.
Då försvann det... men inte från den msnen som var "smittad"!

Jag säger detta för alla som ser detta....
KLICKA INTE PÅ LÄNKEN!
Då förlorar ni eran msn och allt! >_>
Det är bara dator experter som kan ta bort viruset från era datorer!


(Ja, Mia din msn skickade detta till mig idag! Men vet ju att du är oskyldig ;) ♥)




Och sen dem här E-mailen man får.. (tror nog typ alla fått sånna!)
Som ser ut såhär!



NEJ, ni ska INTE klicka på "Click here"!! (låt er inte luras av sånna här dumma mail!)
Då loggas ni ut från eran msn och kan inte komma igen...

(Ironiskt nog, den personen som skickade mig det där mailet
har blockat mig på sin msn sen länge tillbaka nu [2 år tillbaka]. Och så får man en sånhär?
hon måste verkligen hata mig ^^'..)

Kommentarer
Postat av: Mia

Hahah ALLA säger till mig hela tiden! Har haft d i typ 1 år nu å d kmr å går fram och tillbaka-.- Jag har aldrig klickat på nått så vet inte vrf min smn håller på så :(

2009-09-18 @ 18:18:21
URL: http://busbananenmia.blogg.se/


*Inget spam
*Ingen bloggreklam! Vill jag tipsa dig så frågar jag!
*Alla olämpliga kommentarer tas bort direkt!
*Var en snäll Cutie nu~


Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (bara jag som ser)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildlänkar






Affiliator.com

RSS 2.0