Okej, idag har jag...!

   2009-09-15  02:20:08    Riizens design
.....Varit hemma och sjuk nu IGEN! Jag blir ju aldrig fri från det onda i halsen..?
Sååå jag har pillat och grejat med min kusins blogg!! (Bra tidsfördriv..)
Den blev precis som jag hade tänkt mig! :)
Se ni oxå~

Men headern var lätt snyggast.se! hihi ;) ♥

Jag vill bli Bloggdesigner.. men det är väldigt
mycket kvar att lära dock. Men någon kreativitet för design har jag.. lite iaf :3

Men vilken överraskning Teddy (Jessica)
kommer få då hon ser vad jag gjort med hennes blogg, woho :D
Hope u like it ♥ Luuuuvs you!



(klicka på bilden för att komma till sidan...)

Kommentarer


*Inget spam
*Ingen bloggreklam! Vill jag tipsa dig så frågar jag!
*Alla olämpliga kommentarer tas bort direkt!
*Var en snäll Cutie nu~


Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (bara jag som ser)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildlänkar






Affiliator.com

RSS 2.0