Sent blogginlägg!

   2009-09-23  02:57:44    Stuffs
Jag har inte glömt att uppdatera min blogg, men jag har inte mått så bra!
Ingen deprission eller så.. :) jag lovar ♥

Nu kanske ni är lite nyfika vad jag fick i present? :D
Well, jag hade inget kalas och det var bara mamma och pappa som gav mig presenter.. tack ♥
Det var en fin födelsedag, men ingen utom min farmor ringde och grattade mig.. kändes väldigt ensamt.

Men iaf, här kommer bilderna på dem söta sakerna jag fick av mamma & pappa :)

« Allt började med ... att mamma & pappa kom in i vardagsrummet och sjöng "Ja må hon leva ja må hon..."
Jag vände mig trött om med halvöppna ögon men med ett leende på läpparna.
Jag reste mig upp från soffan och log stort och hade rodnad på kinderna.
Jag tog några smakbitar av den smarriga kanelfyllda bullen. Jag tog födelsedagskortet i händerna
och såg på omslaget med ett leende. Det var en söt rosa bil med Hello kitty i.
Det var nog det sötaste födelsedagskort jag fått från någon ..

Jag började med första paketet, rev av presentpappret och blev förvånad över vad jag såg.
"Nemen! Vilken söt katt!" En vit manga liknande katt med gula söta ögon, som var ett dörrstopp!

I det andra paketet var det två stycken par sockar, två röda och två rosa par!
I det tredje paketet var det En svart liten ås liknande sak med Hello kitty stickers!
Medföljande var det en blå liten söt ask, som kallas "Secret box" med små små klistermärken inuti.
I det fjärde paketet blev jag överraskad! "Vad är detta för nåt?" sa jag till min förvåning.
Tre stycken söta tygbitar med Hello kitty på. Det är Polyester, som man kan stryka på
ett klädesplagg så det sitter fast kvar där! Medföljande saker i samma paket; Två st söta Hello kitty figurer
En som åker skridsko och en som .. har en sommarklänning på sig!

I det sista, femte paketet kom någonting jag väntat på ..
Vampire kisses volym 2!! Jag har försökt köpa den i över ett år nu
men dem var slut på både Wettergrens eller Akademibokhandeln!
Jag blev jätte glad! Den ska jag sätta mig och läsa nån dag i veckan eller nästa! (^0^)/

Övrigt jag fick som ej är med på bild; Två stycken pack med underkläder (Hello kitty)
Tre stycken set med 'bokmärken' (Hello kitty)


Det var alla saker~♥



Kommentarer


*Inget spam
*Ingen bloggreklam! Vill jag tipsa dig så frågar jag!
*Alla olämpliga kommentarer tas bort direkt!
*Var en snäll Cutie nu~


Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (bara jag som ser)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildlänkar






Affiliator.com

RSS 2.0