Svar!

   2009-09-29  00:29:46    Allmänt






Mitt svar:
Hej Claudia! Jo, jag gör andras bloggdesign gratis! (än så länge iaf)
Oftast designar jag bara mina vänners bloggar för att det är dem jag känner allra mest.
Men jag kan ju göra undantag också. Dock kan jag inte göra för avancerade bloggar
som Victoria och alla dem. Men jag gör det jag kan.. men det beror ju också på vad andra vill jag ska göra.

Säger man EXAKT hur dem vill att bloggen ska vara så ska det nog funka.
Däremot så gör jag inga bilder (eller bara om ni vill det)
Om ni vill kan jag göra en Header, men jag garanterar inte att jag gör snygga bilder. :P
Vad JAG menar med "Bloggdesigner" menar jag inte designa snyggt snyggt med en massa
bilder och sånt.. nej! Jag designar med koder till länkar, Rubriker, osv..  Sån bloggdesigner är jag!

Så behöver ni hjälp med att till exempel få bort strecken under länkarna, byta färg på någon text
eller få bakgrundsfärg då du håller musen över, så kan ni alltid fråga mig om hjälp! (^0^)/

Men viktigast av ALLT, är att ni försöker förklara så noga som möjligt för mig
hur ni vill ha bloggen och färger, typsnitt/teckensnitt och allt sånt!


Hoppas att detta svaret var till hjälp! (Ursäkta den långa texten!)



Många kramar Rii-Chan

Kommentarer


*Inget spam
*Ingen bloggreklam! Vill jag tipsa dig så frågar jag!
*Alla olämpliga kommentarer tas bort direkt!
*Var en snäll Cutie nu~


Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (bara jag som ser)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildlänkar






Affiliator.com

RSS 2.0