Vilken?

   2009-09-12  18:39:35    Allmänt















Jag vet inte vilken jag ska ha!? Det är så många som klagar på att Blogg.se
är en bättre sida, bla bla... och att jag borde skaffa det. Mhm? Nu har jag gjort det..
Men tycker dock också om min Blogger.com blogg (;0;) What to do?!

Det ENDA jag tycker är bra med Blogg.se är att man kan ha
dem fulla storlekarna på bilderna. Det kan man ju inte med bilder på Blogger.com..

Okej. Jag kanske blir nöjd om jag VERKLIGEN fixar till denna bloggen?
Men ändå.. Blogger.com är så mycket smidigare och enklare! Man behöver
bara dra över sakerna med musen till ett sidelement.

Och Bonus! Blogger.com har myyyycket snyggare layout!
Och INGEN nedrans reklam mitt i bloggen!

Kommentarer


*Inget spam
*Ingen bloggreklam! Vill jag tipsa dig så frågar jag!
*Alla olämpliga kommentarer tas bort direkt!
*Var en snäll Cutie nu~


Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (bara jag som ser)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildlänkar






Affiliator.com

RSS 2.0