16 januari, Anime morgon.

   2010-01-16  15:33:55    Allmänt


Jag vaknade mitt i natten och kunde inte somna om..

så jag la mig till rätta i soffan och såg anime på datorn istället!
jag började kolla på animen K-ON! den är hur söt som helst ♥
jag är just nu på episod 7/13. Episod 5-6 funkade inte...

När dem sista eps är klara, ska jag försöka bränna dem
till en CD-DVD-rom. Hoppas jag inte failar, as usually..

Och sen när mamma lr pappa kommit hem igen
så vill jag iväg och köpa Vanillin-socker och pärlsocker
så jag kan baka mina Chokladbollar

Kommentarer
Postat av: Jessie :D

Hej hej! På BCmanga hette jag chocoLi, jag hade dock flera användare ett tag, men de kommer jag inte ihåg så bra ^^

jag känner igen dig förresten - från BCmanga dvs :D



ps. gud vilken söt blogg du har >w< Jättekawaii~

2010-01-16 @ 23:41:38
URL: http://jiang.blogg.se/


*Inget spam
*Ingen bloggreklam! Vill jag tipsa dig så frågar jag!
*Alla olämpliga kommentarer tas bort direkt!
*Var en snäll Cutie nu~


Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (bara jag som ser)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildlänkar






Affiliator.com

RSS 2.0