22 jan Fredag

   2010-01-23  12:13:23    Allmänt


Visst är Fredagar rikgit mys? ♥

Tyvärr hade jag själv inte så mycket mys.. hade världens huvudvärk
och mådde illa.. så jag var tvungen stanna hemma från skolan + lägret, usch det gillas inte.

Men det slutade med litet gott godis + SMSande med älsklingen ♥
men bleh.. han skulle sova så fort han skrev till mig typ !

Det blev några filmer på tv med mamma.. någon "You got mail" sån där romantisk film.
inte riktigt min smak.. men den var iaf helt okej.

Sen somnade man med datorn på magen xD ♥

Kommentarer


*Inget spam
*Ingen bloggreklam! Vill jag tipsa dig så frågar jag!
*Alla olämpliga kommentarer tas bort direkt!
*Var en snäll Cutie nu~


Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (bara jag som ser)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildlänkar






Affiliator.com

RSS 2.0