Chokladbollar!

   2010-01-18  19:49:42    Foton
Igår var jag och handlade med pappa!
Jag köpte.. pärlsocker, strössel, muffin mix och 5 st filmer!!
Av dem filmerna jag köpte var det:

Dark Water (skräck)
Cardcaptor Sakura- the movie (anime)
Jin-Roh the Wolf brigade (anime)
LUPIN III - Babylons guld (anime)
SPRIGGAN (anime)



Jag köpte fem filmer, jag vet, men Dark Water orkade jag inte fota.
När jag och pappa kom hem lagade han Makaroner, Kycklingspett..
och medans det så tittade vi på Dark Water.. och den var okej.
Inte så läskig som man hade tänkt sig. Men den var okej.

Efter filmen så var det...CHOCO LOCO dags!
jag gjorde Chokladbollar! här är en bild på dem!


Kommentarer
Postat av: emma L

de ser ju jättegoda ut

2010-01-18 @ 21:46:04


*Inget spam
*Ingen bloggreklam! Vill jag tipsa dig så frågar jag!
*Alla olämpliga kommentarer tas bort direkt!
*Var en snäll Cutie nu~


Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (bara jag som ser)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildlänkar






Affiliator.com

RSS 2.0