Mina veckor uppe i Norrland ♥

   2010-01-16  13:39:46    Stuffs


18 december. Åkte otroligt tidigt med pappa till Göteborgs flygplats
och åkte med planet SAS vid 07.00. Kom fram till Sthlm Arlanda vid 08.00
och blev hämtad av Timmys pappa och stannade där kvällen ut
vilade ut, åt mat och såg på den roliga filmen Horton.
Åkte iväg med planet NEXT JET kl 19.00, måste verkligen säga
om jag inte haft mina öronmuffar på, hade jag fått väldigt ont i öronen.
NEXT JET mullrade och gjorde mycket oväsen av sig..
men jag gjorde ju inte detta för intet.. jag gjorde detta för timmy ♥

Jag landade i Arvidsjaur vid 21-22.00 tiden. Steg av planet och kände
en torr-varm luft krypa in i huden.. inte så farligt kyligt, ändå.
Jag går in genom dörren och vandrar längs med en lång korridor.
Jag lyfte upp huvudet och tittade upp. Där satt han... min älskade ♥
Jag släppte min tunga väska och rusade glatt bort till honom, kramade om honom hårt ♥
När jag satte mig i bilen satt Timmys hund, Dimma i mitten viftandes på svansen. Så söt ^^
Sen bar det iväg.. två timmar till Skellefteå, till Timmys lägenhet.
Hans lägenhet såg så mysig ut, trots att det inte vart jätte bra städat.
men det var varmt och behaggligt där inne ♥ Timmy o jag somnade fort den dan.


kommer mer....

Kommentarer


*Inget spam
*Ingen bloggreklam! Vill jag tipsa dig så frågar jag!
*Alla olämpliga kommentarer tas bort direkt!
*Var en snäll Cutie nu~


Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (bara jag som ser)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildlänkar






Affiliator.com

RSS 2.0